Inleiding
Het kan zijn dat je als deelnemer, vertegenwoordiger een keer minder tevreden bent over de Lindehoeve. Als dat zo is dan horen wij dit graag van jou. Geef zo snel mogelijk aan waarover je niet tevreden bent. Dit kan direct bij je begeleider. Dat kan ook bij een medewerker van kantoor. Samen zoeken we naar een passende oplossing. Wanneer dit niet lukt of je bent niet tevreden met de oplossing, dan kun je een klacht indienen.
Een klacht indienen, hoe doe ik dat?
Een klacht stuur je (schriftelijk), zo snel als mogelijk, naar de directie van de Lindehoeve o.v.v. klacht, of per mail naar
Mocht je niet tevreden zijn over de oplossing, dan bestaat de mogelijkheid de klacht formeel in te dienen bij een onafhankelijke klachtencommissie waar de Lindehoeve bij aangesloten is. De directie kan jou hierover adviseren en daarbij helpen.
Klachtenportaal Zorg
Website: www.klachtenportaalzorg.nl
E-mail:
Telefoon: 0228 322 205
Verbetersuggesties
Natuurlijk kan het ook zo zijn dat je geen klacht hebt, maar wel iets gezien hebt dat anders of beter kan. Graag horen we je verbetersuggesties opdat wij onze dienstverlening blijvend kunnen verbeteren. Ook dit kun je met een medewerker bespreken of je kunt ons hierover een mail sturen naar